خدمات پشتیبانی فنی

پشتیبانی فنی مایکروسافت داینامیکس ، انتقال اطلاعات ، ADFS ، SharePoint ، Power BI و...

پشتیبانی داینامیکس SharePoint Power BI ADFS

انتقال اطلاعات از سیستم‌های موجود به راهکارهای جدید

با توجه به اینکه اغلب شرکت‌ها دارای سیستم‌های موجود و در حال اجرا می‌باشند؛ برای مهاجرت به سیستم‌ها و راهکارهای جدید، با چالش انتقال اطلاعات و داده‌های موجود مواجه هستند. همین موضوع ممکن است باعث شود که تصمیم گیری در مورد تغییر سیستم‌های جاری (با وجود کلیه‌ی مشکلات و کاستی‌ها) مدت‌ها به تعویق افتاده و یا از جایگزینی سیستم اساسا صرف نظر نمایند.

از جمله خدمات شرکت سام ارائه سرویس انتقال اطلاعات موجود به راهکارها و سیستم‌های جدید، به مشتریان خود می‌باشد. با توجه به تجارب موجود، میزان انتقال اطلاعات بین ۷۰ الی ۹۰ درصد داده‌های موجود سازمان می‌باشد. در خصوص انتقال اطلاعات هر چقدر که سازمان مشتری همکاری بیشتری نماید، میزان داده‌های انتقال یافته بیشتر خواهد بود.

همچنین چنانچه مشتریان سام به هر علتی بخواهند با سیستم دیگری (از جمله سیستم‌های جدید) ارتباط برقرار نمایند؛ حتی تصمیم به توقف سیستم‌های سام و جایگزینی راهکارهای جدیدتر نمایند، این شرکت، خدمات انتقال اطلاعات را ارائه خواهد نمود.

ارائه خدمات ADFS

ADFS مخفف ( Active Directory Federation Service) این امکان را فراهم می‌نماید تا ساختار و یا Infrastructure خود را بر روی چند پلتفرم مانند سیستم‌عامل‌های ویندوزی و غیر ویندوزی پیاده‌سازی نماییم. با استفاده از ADFS شرکت یا سازمان، مباحث امنیتی و احراز هویت را نگهداری و مدیریت می‌نماید. با این امکان عملا کاربران بیرون سازمان که از شبکه‌های دیگر استفاده می‌نمایند، با داینامیکس ارتباط برقرار می‌نمایند. به طور خلاصه این سرویس کمک می‌نماید که پنل‌هایی در اختیار کاربران دیگر (نظیر مشتریان، نمایندگی‌ها، تامین کنندگان و …) قرار گرفته و به لحاظ امنیتی و احراز هویت با هدف در اختیار قرار دادن سیستم و دسترسی به اطلاعات مشکلی به وجود نیاید.

اتصال داینامیکس به Outlook

نرم‌افزار داینامیکس با سایر نرم افزارهای شرکت مایکروسافت با مکانیزم‌های مختلفی ارتباط برقرار می‌نماید. کاربرد نرم‌افزار Outlook برای مدیریت ایمیل است و طرفداران زیادی دارد. بخصوص اینکه بسیاری از شرکت‌ها برای مبادله ایمیل از این ابزار استفاده می‌نمایند. اینکار با کمک ابزار Microsoft Exchange Server انجام می‌شود.برقراری ارتباط میان نرم‌افزار داینامیکس CRM با Outlook باعث می‌شود که دسترسی به بخشی از امکانات CRM از طریق Outlook فراهم گردد. بدین ترتیب کاربر می‌تواند از رابط کاربری Outlook برای کار با ایمیل ها، جلسات، وظایف، CRM و … استفاده نماید.

شرکت سام این سرویس را در برخی پروژه‌ها در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

ارتباط داینامیکس با Sharepoint

مایکروسافت شیرپوینت یکی از پلتفرم‌های شناخته شده و کارآمد در زمینه طراحی و پیاده‌سازی راهکارهای سازمانی است. ارتباط میان داینامیکس با شیرپوینت و یکپارچه‌سازی این دو زیر ساخت، باعث تحول در سیستم‌های اطلاعاتی سازمان‌ها می‌گردد. از یک سو CRM داینامیکس و از سوی دیگر مدیریت مستندات شیرپوینت، کارایی ارائه خدمات به سازمان‌ها را به طور محسوس ترقی می‌دهد.

ارتباط داینامیکس با انواع مراکز تلفن

امکان برقراری داینامیکس با انواع مراکز تلفن نظیر سیسکو، پاناسونیک و … و نیز مکانیزم‌های ارتباط VoIP نظیر استریکس، الاستیکس ، ایزابل و … وجود دارد. نکته حائز اهمیت در این ارتباطات حفظ امنیت اطلاعات سازمان‌ها می‌باشد. در واقع ارتباط امن با سرورهای مرکز تلفن، موضوعی است که پیچیدگی برقراری ارتباط را افزایش می‌دهد.

سیستم مرکز تماس و پاپ آپ سام قابلیت برقراری ارتباط امن را با مراکز تلفن مختلف تضمین می‌نماید.

ارتباط داینامیکس با Power BI

یکی از وظائف ابزار پیشرفته Microsoft Power BI، تحلیل اقلام اطلاعاتی و داده‌های زیاد می‌باشد. این نرم‌افزار سرعت ارائه گزارشات و گراف‌هایی که در داشبوردهای مدیریتی قرار داده می‌شوند را به طرزی چشمگیر افزایش می‌دهد. با برقراری ارتباط میان Dynamics و Power BI گزارشات تحلیلی متعددی در اختیار مدیران سازمان گذاشته خواهد شد.