توسعه سامانه های اطلاعاتی مهر

مشاوره، طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌های یکپارچه اطلاعاتی در بستر مایکروسافت Dynamics

خانه دوره‌های آموزشی راهبری مقدماتی

دوره آموزش راهبری مقدماتی مایکروسافت داینامیکس

شرایط عمومی

شرايط برگزاری دوره آموزش راهبری مقدماتی مایکروسافت داینامیکس

  • در طي دوره آموزش، پذيرايي از شرکت‌کنندگان به عمل خواهد آمد.
  • سرفصل دوره منطبق با سيستم ۳۶۵ Microsoft Dynamics CRM  طرح‌ريزی و ارائه می‌گردد.
  • مدرسان دوره‌ها از مديران پروژه حرفه‌ای سازمان هستند که علاوه بر دانش تئوری دارای تجربيات فراوان پياده‌سازی CRM درسطح مراکز و سازمان‌های مختلف می‌باشند.
امكانات آموزشی
  • وجود يك سيستم کامل برای هر شرکت‌کننده به صورت يک ايستگاه کاری
  • اختصاص اکانت شخصی براي کليه شرکت‌کنندگان (به نام شخص) در سيستم آموزشی
  • امكان دسترسي از راه دور به سيستم آموزشی (اکانت اختصاصی) جهت انجام تمرينات و آماده‌سازی جهت آزمون

تبصره: درصورت درخواست برای آموزش در محل مشتری، امکانات فوق بسته به نظر مشتری تغییر خواهد کرد که این مسئله مسلما در زمان و هزینه دوره‌ها موثر خواهد بود. زمان و هزینه دوره در صورت فوق، بعد از مذاکره مشخص خواهد شد.

آزمون دوره

  • در جلسه پايانی دوره، آزمون دوره در قالب سناريوهای مختلف در دو بخش تئوری و عملی برگزار خواهد شد.

شرایط اختصاصی

دوره آموزش راهبری مقدماتی مایکروسافت داینامیکس به عنوان آموزش مقدمات عملیات راهبری سامانه‌های مبتنی بر زیرساخت داینامیکس ارائه می‌گردد. در این دوره، دانشجویان با کلیات امکانات و فرآیندهای داینامیکس آشنایی کامل پیدا خواهند نمود.

شرايط ثبت‌نام در دوره:

هزينه دوره آموزشی ۹.۵۰۰٫۰۰۰ريال (نهصد و پنجاه هزار تومان) می‌باشد که در هنگام ثبت‌نام دریافت خواهد شد.

برنامه‌ريزی زمانی دوره:

مدت زمان اين دوره ۲۴ ساعت است که در ۵ جلسه ۴ ساعته + یک جلسه آزمون برگزار می‌شود.
اهداف کلی دوره:

  • آموزش مفاهيم پايه نرم‌افزار
  • آموزش ابزارهای مقدماتی جهت توسعه اوليه نرم‌افزار
  • آموزش ابزارهای مورد نياز راهبران شرکت کننده از سازمان‌ها در تغييرات فرآيندی سازمان خود

سرفصل‌های آموزشی

زیرسیستمهای اصلی

بررسی کلی زيرسيستم‌های اصلي (ماژولهاي اصلي) و رابط کاربری

فرآیند بازاریابی و فروش

بررسی و تشريح کامل ساختار و فرآيندهای بازاريابی و فروش

فرآیند خدمات

بررسی و تشريح کامل ساختار و فرآيندهای بخش خدمات

کاربران

اضافه کردن، اصلاح و غيرفعال کردن کاربران

نقش های امنیتی

ايجاد انواع نقشهاي امنيتي جديد، مديريت، کپي و يا حذف نقشهاي مختلف امنيتي

پروفایلهای امنیتی فیلدها

تخصيص و مديريت ميزان دسترسي کاربران و تيمها به فيلدهاي حفاظت شده

موضوعات کاری

مديريت ساختار سلسله مراتبی موضوعات کاری و استفاده در محصولات، مقالات و ادبيات فروش

اطلاعیه‌ها

ايجاد، اصلاح و حذف اطلاعيه‌های سازمانی

تعطیلات کاری

مديريت ايام تعطيل رسمی و ساير زمان‌های تعطيل سازمان

قالبهای پیش فرض

ايجاد و مديريت انواع قالب‌های مقالات، ايميل‌ها، قراردادها و mail merge

بروشور محصولات

مديريت ليست‌های قيمت محصولات، واحدهای قابل تعريف برای هر محصول و انواع ليست‌های مختلف

تیم ها

ايجاد و اصلاح انواع تيمها و همچنين مديريت افراد تشكيل دهنده هر تيم

تنظیمات سیستم

تنظيمات مربوط به رديابي ايميلها، تنظيمات سفارشي، مديريت دسته بندي گزارشها، مديريت تنظيمات مربوط به يكپارچگي با outlook، قالبهاي نمايش داده ها

شماره گذاری خودکار

شمارهگذاري خودکار بر روي قراردادها، موردها، پيشنهادهاي قيمت، مقالات، سفارشها، فاکتورها و کمپين ها

مدیریت داده‌ها

تنظيم قواعد يافتن و نمايش موارد تكراري، ايجاد، حذف انبوه رکوردها، ايجاد و مديريت داده‌های واردشده

کارتابل‌ها

ايجاد کارتابل‌های کاری مختلف و همچنين ايجاد، اصلاح و حذف اطلاعات مربوط به کارتابل‌ها

نقش‌های ارتباطی

مديريت برچسب‌های استاندارد ارتباطی بين شرکت‌ها، اشخاص و فرصت‌ها

گروه‌های منابع

ايجاد و اصلاح گروه‌ها و اضافه و حذف اعضای گروه‌های منابع

تجهیزات و تسهیلات

ايجاد، اصلاح و حذف انواع تجهيزات و تسهيلات

سال مالی

تنظيم سال مالي

خدمت‌ها

تعريف انواع خدمات قابل ارائه همراه با زمانبندی آن‌ها و مديريت انواع خدمات

ارزها

مديريت ارزها و نرخ‌های تبديل

رویدادهای سیستم

ايجاد و مديريت رويدادهاي سيستم

رویداد نگاری

مديريت تنظيمات مربوط به رويدادنگاری

یافتن رکوردهای تکراری

تعريف و اجراي قوانين يافتن مقادير تكراري

سرفصل مباحث دوره

آخرین پروژه ها