توسعه سامانه های اطلاعاتی مهر

مشاوره، طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌های یکپارچه اطلاعاتی در بستر مایکروسافت Dynamics

دوره آموزش کاربری مایکروسافت داینامیکس

شرایط عمومی

شرايط برگزاری دوره آموزش کاربری عمومی مایکروسافت داینامیکس

  • در طي دوره آموزش، پذيرايي از شرکت‌کنندگان به عمل خواهد آمد.
  • سرفصل دوره منطبق با سيستم ۳۶۵ Microsoft Dynamics CRM  طرح‌ريزی و ارائه می‌گردد.
  • مدرسان دوره‌ها از مديران پروژه حرفه‌ای سازمان هستند که علاوه بر دانش تئوری دارای تجربيات فراوان پياده‌سازی CRM درسطح مراکز و سازمان‌های مختلف می‌باشند.
امكانات آموزشی
  • وجود يك سيستم کامل برای هر شرکت‌کننده به صورت يک ايستگاه کاری
  • اختصاص اکانت شخصی براي کليه شرکت‌کنندگان (به نام شخص) در سيستم آموزشی
  • امكان دسترسي از راه دور به سيستم آموزشی (اکانت اختصاصی) جهت انجام تمرينات و آماده‌سازی جهت آزمون

تبصره: درصورت درخواست برای آموزش در محل مشتری، امکانات فوق بسته به نظر مشتری تغییر خواهد کرد که این مسئله مسلما در زمان و هزینه دوره‌ها موثر خواهد بود. زمان و هزینه دوره در صورت فوق، بعد از مذاکره مشخص خواهد شد.

آزمون دوره

  • در جلسه پايانی دوره، آزمون دوره در قالب سناريوهای مختلف در دو بخش تئوری و عملی برگزار خواهد شد.

شرایط اختصاصی

دوره آموزش کاربری عمومی مایکروسافت داینامیکس ؛ به عنوان آموزش مقدمات کاربری سامانه‌های مبتنی بر زیرساخت داینامیکس ارائه می‌گردد. در این دوره، دانشجویان با کلیات امکانات و فرآیندهای داینامیکس آشنایی کامل پیدا خواهند نمود

شرايط ثبت نام در دوره:

هزينه دوره آموزشی ۶.۰۰۰٫۰۰۰ ريال (ششصد هزار تومان) می‌باشد که در هنگام ثبت‌نام دریافت خواهد شد.

برنامه ريزی زمانی دوره:

مدت زمان اين دوره ۱۶ ساعت است که در ۳ جلسه ۴ ساعته + يك جلسه آزمون برگزار می‌شود.
اهداف کلی دوره:

  • آموزش مفاهيم پايه و قابلیتهای نرم افزار
  • آموزش فرآیندهای مایکروسافت سی آر ام

سرفصل‌های آموزشی

زیرسیستمهای اصلی

بررسی کلی زيرسيستم‌های اصلي (ماژولهاي اصلي) و رابط کاربری

فرآیند بازاریابی و فروش

بررسی و تشريح کامل ساختار و فرآيندهای بازاريابی و فروش

فرآیند خدمات

بررسی و تشريح کامل ساختار و فرآيندهای بخش خدمات

موضوعات کاری

مديريت ساختار سلسله مراتبی موضوعات کاری و استفاده در محصولات، مقالات و ادبيات فروش

اطلاعیه‌ها

ايجاد، اصلاح و حذف اطلاعيه‌های سازمانی

تعطیلات کاری

مديريت ايام تعطيل رسمی و ساير زمان‌های تعطيل سازمان

قالبهای پیش فرض

ايجاد و مديريت انواع قالب‌های مقالات، ايميل‌ها، قراردادها و mail merge

بروشور محصولات

مديريت ليست‌های قيمت محصولات، واحدهای قابل تعريف برای هر محصول و انواع ليست‌های مختلف

مدیریت داده‌ها

تنظيم قواعد يافتن و نمايش موارد تكراري، ايجاد، حذف انبوه رکوردها، ايجاد و مديريت داده‌های واردشده

کارتابل‌ها

ايجاد کارتابل‌های کاری مختلف و همچنين ايجاد، اصلاح و حذف اطلاعات مربوط به کارتابل‌ها

نقش‌های ارتباطی

مديريت برچسب‌های استاندارد ارتباطی بين شرکت‌ها، اشخاص و فرصت‌ها

گروه‌های منابع

ايجاد و اصلاح گروه‌ها و اضافه و حذف اعضای گروه‌های منابع

تجهیزات و تسهیلات

ايجاد، اصلاح و حذف انواع تجهيزات و تسهيلات

خدمت‌ها

تعريف انواع خدمات قابل ارائه همراه با زمانبندی آن‌ها و مديريت انواع خدمات

ارزها

مديريت ارزها و نرخ‌های تبديل

رویدادهای سیستم

ايجاد و مديريت رويدادهاي سيستم

رویداد نگاری

مديريت تنظيمات مربوط به رويدادنگاری

یافتن رکوردهای تکراری

تعريف و اجراي قوانين يافتن مقادير تكراري

سرفصل مباحث دوره

آخرین پروژه ها