محصولات و راهکارهای جامع سام

Banner
محصول دانش بنیان

راهکار مدیریت جامع پذیرندگان (MMS)

محصول دانش بنیان
MMS که به CRM پذیرندگان نیز شناخته می شود، خاص شرکت‌های ارائه کننده خدمات پرداخت الکترونیک (PSP) طراحی و پیاده‌سازی گردیده است.

محصول دانش بنیان

مدیریت قبوض خدمات مخابراتی (CBMS)

محصول دانش بنیان
راهکار (CBMS) برای شرکت‌های ارائه کننده خدمات اینترنت، اپراتورهای مخابراتی (PAP و FCP) و نیز شرکت‌های دریافت کننده خدمات مخابراتی در سطح وسیع و کشوری نظیر بانک ها و ... مناسب می‌باشد.

راهکار مدیریت خدمات تعمیر تجهیزات

وظیفه اصلی سیستم مدیریت خدمات به مشتریان، از بدو ورود دستگاه‌های کارتخوان، تا مرحله‌ی بسته‌بندی و خروج آن‌ها به مقصد مشتری و صدور فاکتور مربوطه می‌باشد.

راهکار مدیریت توزیع تجهیزات و ادوات

این محصول برای شرکت‌هایی مناسب است که تجهیزات ایشان متمرکز نبوده و در سطح کشور یا خارج از کشور، پراکنده می‌باشد.

راهکار مدیریت قراردادها

همه قراردادهای شرکت اعم از خرید، فروش، خدمات و ... در یک سامانه قرار می‌گیرد. سامانه مدیریت قراردادها مناسب شرکت‌های بزرگ، متوسط و کوچک می‌باشد. این سیستم قابلیت اتصال به سیستم‌های حسابداری ، انبار و مدیریت مناقصات را دارا می‌باشد.

راهکار مدیریت مناقصات

کلیه امور مربوط به ثبت، بروزرساني‌، انجام محاسبات، گزارشگیری و اطلاع‌رسانی حوزه‌های مربوط به انجام معاملات ، مناقصات، مزایدات ، ودایع و ضمانتنامه‌ها و ... مربوط به مناقصه ها و مزایده‌های شرکت‌ها را پوشش می‌دهد. سیستم قابلیت اتصال به راهکار مدیریت قراردادها را دارا می‌باشد.

راهکار مدیریت نظرسنجی

این سیستم برای برقراری ارتباط بی‌واسطه با مراجعه کنندگان به شعب یا نمایندگی‌های سازمان‌ها و شرکت‌هایی که به لحاظ پراکندگی در مناطق جغرافیایی مختلف قرار دارند مناسب می‌باشد.

سیستم خدمات برای همه

این محصول جدید، بسیار فراتر از MMS (سیستم جامع مدیریت پذیرندگان) عمل نموده و علاوه بر شرکت‌های PSP برای سایر سرویس دهندگان خدمات، کاربرد دارد. محصول به صورت Cloud و On Premises قابل ارائه می‌باشد.

راهکار خدمات مبتنی بر کارت هوشمند

راهکار مناسب شرکت‌هایی است که علاقمند به ارائه خدمات متنوع مبتنی بر کارت‌های هوشمند می‌باشند. نظیر موسسات فرهنگی، تفریحی و ورزشی، باشگاه مشتریان و ... از جمله بازارهای هدف این محصول می‌باشند.

سیستم سمع

راهکار سمع امور مربوط به شناسايي، جمع‌آوری، اطلاع‌رسانی و سرویس‌دهی متمرکز به مردم و نیز گزارش‌گیری‌های مدیریتی در سطوح بالا را در قالب يک راهکار سيستمی و به کمک ابزارهای نرم‌افزاري تامین می‌نماید.