سیستم جامع مدیریت CRM پذیرندگان - MMS

سیستم مدیریت پذیرندگان‌، مختص شرکت‌های خدمات پرداخت الکترونیک PSP

سیستم جامع مدیریت پذیرندگان MMS یا CRM پذیرندگان به منظور استقرار در شرکت‌های خدمات پرداخت الکترونیک (PSP‌) و سایر شرکت‌های تخصصی مرتبط تهیه گردیده است.هدف سیستم ارائه راهکاری یکپارچه برای مدیریت اطلاعات مرتبط با پذیرندگان، نمایندگی‌ها، کارتخوان و تجهیزات پرداخت ، اقلام مصرفی و ملحقات، IPG mPOS‌، مرکز تماس‌، SLA طرف قراردادها و… به همراه داشبورد منعطف می‌باشد. این راهکار در زیرساخت مدرن داینامیکس، به همراه موتور فرآیندی پیاده سازی شده است. عملیات اجرایی و فعالیت‌های درون ستاد، شعب بانک، نمایندگی‌ها و کارگزاران PSP در بستری یکپارچه و با فرآیندهای منعطف و با وحدت رویه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

سه دلیل مهم انتخاب سیستم مدیریت پذیرندگان MMS

سه دلیل برای انتخاب سیستم مدیریت پذیرندگان (‌MMS‌)، مختص شرکت‌های خدمات پرداخت الکترونیک PSP
اول

همه در یک CRM

کلیه‌ی فعالیت‌های اجرایی شرکت های PSP در این سیستم در یک سیستم اجرا شده و به این ترتیب مغایرت‌های اطلاعاتی- عملیاتی به حداقل می‌رسد.

دوم

قابلیت توسعه اختصاصی محصول

این راهکار برای هر مشتری بر مبنای فرآیندهای جاری و سازمان اجرایی بازطراحی و پیاده سازی می‌شود.

سوم

زیرساخت قابل ارتقاء

بجز قابلیت‌های خاص در نظر گرفته شده، امکانات متنوع زیر ساخت Microsoft Dynamics در اختیار کارفرما قرار گرفته و به این ترتیب امکان ارتقاء قابلیت‌های سیستم طی سال‌های متمادی بهره‌برداری برای ایشان فراهم می‌شود.

مدیریت ارتباط با مشتری

راهکار CRM پذیرندگان یا MMS در زیرساخت MS Dynamics توسعه داده شده است. اساس سیستم مبتنی بر CRM بوده و سازماندهی فرآیندهای موجود نیز با همین رویکرد پیاده‌سازی گردیده است. مبادلات و فعالیت‌های مربوط به کلیه ی پرسنل عملیاتی و ستادی کارفرما، پیمانکاران و سایر شرکای تجاری قابل ردگیری بوده و تاریخچه آنها ثبت و ضبط می‌گردد.

خواسته‌ها و رخدادها از درگاه‌های مختلف می‌توانند در سیستم درج شوند. به طور مثال: پنل‌های مختلف سیستم، ایمیل، تماس‌های تلفنی و … در سیستم ثبت می‌گردد. به این ترتیب هیچ درخواستی در سازمان گم نمی‌شود.

مدیریت عملکردها

راهکار MMS ابزارهای مختلف گزارش گیری و انتقال گزارشات یا نتایج جستجو به اکسل و … را دارا می‌باشد. کاربران بر مبنای سطوح دسترسی به درج اطلاعات مبتنی بر فرآیندهای کاری پرداخته و مدیران در سطوح مختلف، با کمک داشبوردها نمودارها و نتایج عملکردها را مشاهده می‌نمایند.

دستاوردهای استفاده از محصول

ارتقاء بهره‌وری

به هر روشی که در سیستم تعاملات بوجود آید، هیچ وظیفه‌ی ثبت شده ای در سیستم فراموش نمی‌شود.

افزایش مسئولیت پذیری

از طریق ثبت جزئیات و ارائه گزارشات دقیق به تصمیم‌گیرندگان

بهبود کیفیت

شفافیت در عملکردها و قابلیت ردگیری خواسته‌های مشتریان، سطح کیفی خدمات را افزایش می‌دهد.

امکانات و قابلیت‌ها

مدیریت ارتباط با مشتری

ثبت کلیه‌ی اطلاعات مربوط به پذیرندگان و امکان ردگیری خواسته‌های ایشان

وظائف و پرونده‌ها

کلیه ی موردهای درخواست شده به صورت وظیفه برای ذینفعان درون و برون سازمان ارسال می‌گردد.

SLA و OLA

توافقنامه های سطح خدمات SLA برای درون سازمان و طرف قراردادها قابل تعریف و اندازه گیری می باشد. در SLA تقویم کاری طرف قراردادها درج می شود

اطلاع رسانی

امکان اطلاع رسانی به پذیرندگان، کارگزاران و... از طریق درگاه‌های مختلف وجود دارد.

چرخه حیات کارتخوان

اقدامات مربوط به تجهیزات از درب انبار و توزیع آنها تا برگشت یا امحاء در راهکار ثبت و ضبط می‌گردد.

قراردادهای پذیرندگی

کلیه قراردادهای پذیرندگی با رعایت کامل الزامات شاپرک در سیستم ثبت می‌گردد.

مرکز تماس

ماژول مرکز تماس و تیکتینگ مرتبط با سیستم و همراه با ماژول پایگاه دانش (KB)

داشبورد

وجود داشبورد منعطف برای کلیه‌ی ذینفعان، به همراه گزارشات متنوع

فرآیندها

کلیه‌ی فرآیندهای عملیاتی و غیر عملیاتی مرتبط با PSP در سیستم قابل پیاده‌سازی است.

ارتباط با سایر سیستم‌ها

ارتباط با سایر سیستم‌ها امکان‌پذیر است.

تراکنش‌ها

امکان مشاهده تراکنش‌های پذیرنده، کارگزار، قرارداد، فروشگاه، کارتخوان و ... وجود دارد.

تاریخچه فعالیت‌ها

تاریخچه کلیه‌ی فعالیت‌های اجرایی و عملیاتی در سیستم ثبت می‌گردد.

کانال‌های ارتباط با CRM

ایمیل

تلفن

شبکه‌های اجتماعی

تحلیل‌ها

این قابلیت در سیستم وجود دارد که نمودارهای تحلیلی مورد نیاز سازمان تهیه و در داشبورد تعبیه گردد.