پاپ آپ سام Pop Up

بیش از ۸ سال است که ابزار پاپ آپ مرکز تماس سام در بعضی شرکت‌های بزرگ به صورت ۷*۲۴ در حال استفاده می‌باشد. سرویس دهندگان خدمات اینترنتی و شرکت‌های PSP (پرداخت الکترونیک) عمده‌ترین بهره‌برداران این محصول شرکت می‌باشند.

Banner
پاپ آپ مرکز تماس سام

معرفی اجمالی پاپ آپ مرکز تماس سام

در مراکز تماس شرکت‌ها، سازمان‌ها و به طور کلی سرویس دهندگان، اشخاصی وظیفه پاسخگویی تلفنی را بر عهده دارند. به منظور افزایش یا تسریع پاسخگویی به مشتریان، امکانی نرم افزاری تحت عنوان پاپ آپ وجود دارد.  

نرم‌افزار پاپ آپ به این ترتیب عمل می نماید که از یک سو با مرکز تلفن سازمان مرتبط بوده و از سوی دیگر به زیرساخت داینامیکس یا سی آر ام متصل می‌باشد.

به محض اینکه مشتری با شماره تلفن مرکزی یا اصلی سازمان ارتباط برقرار می‌ نماید، بر روی کامپیوتر کارشناس پاسخگویی (به طور مثال مسئول دفتر یا منشی شرکت) صفحه‌ای باز شده و اطلاعات تماس گیرنده را نمایش می‌دهد (در صورتی که اطلاعات تماس وی قبلا در CRM ثبت شده باشد).

قابل اتصال به انواع مراکز تلفن موجود

ابزار پاپ آپ سام به مراکز تلفن مختلف و متنوعی متصل گردیده است. از جمله می توان به مراکز سیسکو، پاناسونیک و انواع مکانیزم‌های ارتباطی مربوط به VoIP نظیر استریکس، الاستیکس، ایزابل و … اشاره نمود.

پاپ آپ مرکز تماس سام
پاپ آپ مرکز تماس سام

نحوه عملکرد

هنگامی که مشتری با شماره تلفن مرکزی یا اصلی ارتباط برقرار می‌کند، بر روی کامپیوتر کارشناس پاسخگویی صفحه‌ای باز شده و اطلاعات تماس گیرنده نظیر نام شخص، نام شرکت و … نمایش داده می‌شود.

در صفحه پاپ آپ، کارشناس پاسخگو می‌تواند اطلاعات متنوعی از مشتری را مشاهده نماید. از جمله تماس‌ها و وضعیت درخواست های قبلی وی، وضعیت و تاریخچه درخواست های اعلام شده قبل، محصولات و خدمات خریداری شده و بسیاری از اطلاعات دیگر قابل نمایش می‌باشد.

امتیازات

icon

محیط کاربر پسند (User Friendly)

icon

قابلیت استفاده برای خدمات شبانه‌روزی (۷*۲۴*۳۶۵)

icon

قابل بهره‌برداری در شرکت‌های بزرگ، متوسط و کوچک

icon

بدون نیاز به تجهیزات اضافه

icon

قابلیت توسعه به هر میزان بر مبنای نیاز کارفرما

مزایای استفاده از پاپ آپ مرکز تماس سام

icon

افزایش بهره‌وري، پرسنل پاسخگو در تماس‌های ورودی و خروجی

icon

امکان باز طراحی واسط کاربری و سفارشی سازی

icon

اخذ گزارشات مدیریتی بر مبنای تماس‌ها و اقدامات انجام شده

ارتباط با سایر سیستم‌ها

به صورت کلی پاپ آپ با داینامیکس ارتباط برقرار می‌نماید. این ارتباط شامل استخراج اطلاعات از CRM و همچنین ثبت تیکت می‌باشد.

نحوه خرید

از طریق درگاه پرداخت برای پاپ آپ عمومی برای کاربردهای عادی

انعقاد قرارداد سفارشی‌سازی برای کاربردهای خاص